21/04/2013

Hej på er! Nu är det söndag igen och jisses vad denna helg gått fort. Fredagen kom äntligen och jag hade en bra dag! Började med studiebesök på psykiatrin, vilket var jätte intressant. Fortsatte sedan med lite plugg för att sluta vid lunchtiden. Åkte till Boxholm och jobbade mellan 13.30-17.00. Kvällen spenderades sedan i Boxholm med god mat, spel och härligt sällskap. Slutade med att jag var riktigt sliten på lördagmorgonen och satt mest i solen hela förmiddagen. Framåt tre tiden blev det fotbollstittande med Philip för att sedan träffa Linus en stund.
 
Grillat och kvalitetstid med mamma och pappa på kvällen innan jag åkte in till Ida och umgicks med henne & tranåsbrudarna. Riktigt trevligt! Idis och jag tog en liten promenad när de andra åkt, och sedan åkte jag till Tranås för att spendera natten där. Idag var det upp tidigt som gällde för att befinna sig på balträningen i Linköping klockan nio. Både jag och Gösta var jätte trötta, men gick helt okej ändå! Skönt när det var slut iallafall. Satte mig i solen och käkade frukost dirket när jag kom hem, underbara vår! Och nu sitter jag här för att ta tag i den stora högen med läxor och annat tråkigt som måste bli gjort.. Ikväll hoppas jag på kaffe och skitsnack med mina Strålsnästjejer. Hoppas ni får en fin & skön dag i solen! Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0