Sista dagen som 17.

Slutade tidigt igår, gick på stan med Sanja och Mathias efteråt. Hittade en par svarta jeans, fick en jätte söt vit topp av Mathias och hittade även en födelsedagspresent till honom :) Efter en glass på ikea fick jag skynda mig för att hinna till träningen. En timmes spinning var det som gällde och det känns av i benen idag. Mötte upp syrran efteråt för att käka asa god mat och gå på bio. De visade dock inget som vi ville se så efter vi käkat gick vi till hemmakväll och hyrde med oss några filmer istället, så åkte hem och hade fredagsmys med mamma, pappa och en gigantisk godispåse istället. 
 
Vaknade vid nio tiden idag och nu sitter jag & pluggar. Ska försöka hinna klart med de mesta ganska fort nu, så jag sedan kan duscha och åka in till bästis. Ikväll sen kommer mina fina stadsbor till Boxholm och vi ska förfesta lite innan vi följer med dom in till stan igen! Låter bra eller hur? Hoppas ni får en bra lördag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0