Första September

Gårdagen var helt okej. Blev en himla lång dag i skolan och fick även reda på att jag ska läsa engelska c distans, känns väl lite sådär. Gick till gymmet och sprang av mig det dåliga humöret innan jag och Amanda mötte upp några i klassen för nollning. Var ganska kul i början men blev lite långdraget så vi åkte hem med halv elva tåget, kröp ner i sängen och kollade på film istället. Jag somnade som en stock och sov som en prinsessa hela natten.
 
Idag är det första dagen på min favoritmånad, men det blev ingen sovmorgon här inte. Utan upp med tuppen för att jobba på fiket. Slutar någon gång runt tre och då ska jag förbi min kusin en snabbis och säga grattis innan jag åker.Sen blir det en lugn hemmakväll med plugg som gäller, ganska skönt faktiskt.
 
Taggar till nästa helg, helgen efter det och helgen efter det! Woohoo, det kommer bli grymt. Längtar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0