02/09/2012

Blev ändrade planer igår! Efter att jag varit och grattat min kusin åkte vi och hämtade upp Jessica som varit i Turkiet en vecka. Det syntes med för jösses var brun och fin hon va! Tog med henne hem och åt god mat. Sen traskade jag vidare hem till Elin för att umgås med henne, Linn & Alexandra. Vi planerade inför helgen, pratade och promenerade. Jätte mysigt. 
 
Idag sov jag läääänge. Hur skönt som helst! Har pluggat sedan klockan tolv och nu börjar jag snart bli klar. Har ganska mycket veckan som kommer nu, bland annat historia prov. Ska även ha lite möten angående projekt arbetet så de sitter jag med just nu. Får väl se hur det går. Men bäst att fortsätta så jag blir klar någon gång, ha en bra dag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0