18/11/2012

Hade en toppen kväll igår! Vann bowlingen till att börja med hehe, sedan åt vi som sagt god mat och hade hur trevligt som helst. Åkte sedan till Boxholm och umgicks lite med några roliga grabbar, vi spelade kort & kollade på fotboll i väntan på att min mor skulle sluta. När hon slutade åkte vi hem och jag gick raka vägen hem till Elin. Där kollade hon, jag, Memme och Alexandra på Sommar med Göran och Mr. Bean, skrattade tills jag grät. 
 
Kom hem runt två tiden så tog sovmorgon idag. Har även pluggat lite, storstädat på rummet och kollat på Ugly Betty. Nu ska jag avsluta min söndagkväll med Ghost Whisperer. Degigdag med andra ord. Men imorgon är det skola och förhoppningsvis gymmet som gäller! Skönt efter ett så långt uppehåll. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0