12/11/2012

Min helg har varit både bra och dålig! Inledde den med en lung och skön fredagkväll. Blev sedan tidigt uppgång på lördagen för att vara på gymnasiemässan hela dagen, åkte sedan till Boxholm för att börja firandet av Emilia som fyllde 18! Efter en stund åkte vi tillbaka till Linköping med en hel drös tjejer för att spendera kvällen på platå. Igår spenderade jag mestadels av dagen i sängen. Trött med andra ord! Framåt kvällen var det farsdagfirande hemma hos Jessica som gällde, vi bjöd på god mat och hade trevligt. 
 
Men nu är det måndag igen och helgerna går alldeles för fort kan jag tycka. Man hinner inte riktigt allt. Därför är jag redan uppe fast att jag inte börjar förns 10.40. Måste ta tag i pluggandet! Kommer nog få kämpa med det efter skolan idag också. Den här veckan kommer bli en lång och jobbig vecka, men det är bara att stå ut. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0