08/11/2012

Mår lite bättre och är på bra humör för en gångs skull! Haft en bra dag i skolan och även fyndat lite på vägen hem; ett par finii skor, en stickad myströja, trosor, finii armband och ett linne som jag inte vet om de är fint eller fult haha.. Nu har jag precis kommit innanför dörren här hemma på sparres och det är dax att sätta igång med en labbrapport!
 
Imorgon är det fredag - åh efterlängtade fredag! Jag har saknat dig. Blir en ganska kort och lugn dag i skolan med en intervju efteråt. Annars ska jag inte göra mycket imorgon, bara vara hemma, plugga och ta de lugnt! Ladda inför en lååång dag på lördag. Men nu måste jag snabba mig för ska hinna träffa Philip sen också.
 
Mina fina bjuder på bild idag; hajhaj! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0