FREDAGEN DEN TRETTONDE

Som ni märkt har jag varken haft lust eller ork att skriva här på ett par dagar, ärligt talat så har jag inte ens satt på datorn sen i måndags haha.. Haft fullt upp helt enkelt! I tisdags blev det jobb och sedan en promenix med Memme + lite tvtittande med mor och far. Onsdagen spenderade jag på jobbet och även ute i regnet med bästa vän och hennes hund. Igår blev det en lång dag bestående av jobb, lite småshopping och träning.

Mamma och pappa åkte iväg i onsdags och kommer hem nu ikväll så jag har varit alldeles ensam. Men det har gått förvånandsvärt bra! Jag som i vanliga fall brukar vara så mörkrädd och larvig har kunnat sova som en stock båda nätterna. I'm impressed! Nu har jag precis varit hos farfar en stund, vi har pratat framtidsplaner och käkat en massa godis. Straxt kommer Amanda hit! Vi ska bara ta de lugnt och förmodligen träffa Memme ikväll - dags att börja tagga inför morgondagen! Ha en bra kväll allesammans :)

"Nu slår jag på säljmode, ta kort på mig" - Hampus Whalström.

Såhär lycklig var Smilla efter en promenad i regnet, haha sööt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0