24/07/2012

Avslutade min söndag och min vecka på ett väldans bra sätt! Var ute och promenerade i Strålsnäs tillsammans med Alex & Memme. Skrattar alltid tills jag får ont i magen när jag är med dom där två. Den hetaste diskussionen var om längd, och när man är lång eller kort. Haha herregud.

Veckan började med en vanlig dag bestående av jobb och träning. Tog en tur till solariet + en promenad innan jag gick och la mig också. Denna dag har varit hur seg som helst! Äckligt segt på jobbet och efter träningen var jag så trött så jag trodde jag skulle somna på vägen mot tåget. Väl på tåget träffade jag på Lissandra och vi började diskutera om jag ska klippa av mig mitt hår nu innan skolan början igen, men kommer nog vela fram och tillbaka ett bra tag till innan jag bestämmer mig.

Nu är jag hemma och har precis ätit lite. Väntar in mamma och pappa som har varit i sommarstugan hela dagen. Sen blir det sova tidigt och tagga till för imorgon! För nu är det dax att sätta igång att sälja lite på jobbet. Får även min första lön imorgon och det ska bli lite spännande! Men vi hörs då igen, ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0