I don't look back.

Still I'm dying with every step I take.
 
Imorgon är det nyårsafton och ännu ett år har gått. Det är sjuk hur fort tiden går. Det här året har bjudit på många oväntade händelser. Det har bjudit på många tårar samtidigt som jag aldrig haft roligare. Det är otroligt vad ett år kan göra, hur mycket en person kan växa och lära sig vad som faktiskt är viktigt här i livet. 
 
Imorgon tänkte jag kolla igenom mina bilder och göra en liten årsresume. Sen ska jag inte älta det gångna året mer utan ta med mig det som en lärdom, erfarenhet och ett minne. Jag ska ta med mig det till det nya året och förväntansfullt ta emot de nya utmanningarna och de nya chanserna med öppna armar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0