Jag lovar och jag svär

Efter den här dagen har jag ett par nya glasögon, blivit inskriven på körskolan och även börjat plugga lite teori, svettas som en dåre på gymmet och börjat skolan efter mitt sista sommarlov.

Känner mig just nu ganska dum som sa att det skulle bli skönt att börja skolan igen. Efter att ha sätt vårt nya schema så önskar jag att vi kunde spola tillbaka tiden till juni igen.. Haha ne riktigt så illa ska det väl inte vara. Får försöka göra det bästa av situationen istället. Vi kommer ha en hel del håltimmar som det ser ut som nu, men då kan man ju passa på att gå till gymmet eller körskolan! Inställning och attityd.

Har sedan jag kommit hem beställt hem lite grejer, pluggat och kollat över schemat & lite sådär. Nu är det dax för en dusch för att sedan ta en promenad med Alexandra. Men ikväll ska jag i säng tidigt för att ladda om inför morgondagen, börjar med PA så det kan bli kul!

Har saknat min fulkompis. Men nu ses vi varje dag! Love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0