24/08/2012

Igår hade vi två lektioner sen var det nollning & kungen begär som gällde. Blev sedan ett långt pass på gymmet som jag känner av ordentligt idag. Men det är äntligen fredag så jag klagar inte! Jag börjar om ungefär en timme och har endast två lektioner. Sen är det fix & trix inför kvällens nollning som gäller, kommer bli super kul!

Resten av helgen verkar bli ganska så bra den med! Imorgon är det shopping + planering med Memme som står på schemat. På söndag ska jag nog ha lite kvalitetstid med min bästa vän och fortsätta detta eviga planerande. Har så mycket att se fram emot de kommande helgerna, jag och Memme fyller 18, ska till Liseberg med tjejerna och förmodligen besöka min syster i Göteborg! Lovely.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hoppas du får en bra helg! :)

2012-08-24 @ 20:54:18
URL: http://mikaelaannasofie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0