04/08/2012

Augustimånad har börjat väldigt bra måste jag säga. Har promenerat med en fin vän, varit på skänningemarken & åkt livsfarliga karuseller med mina favoriter och självklart jobbat.

Igår kom Ida, Emilia och Amanda hit. Vi käkade god mat, lyssnade på ny favoritmusik och spelade lite spel innan vi åkte in till Boxholm för att fortsätta festligheterna med bland annat syrran och hennes vänner. Hade riktigt kul! Men blev dock lite sen för mig som skulle upp vid sju i morse.. Har nämligen jobbat på fiket hela dagen. Tog en liten fik med Emilia efter jag slutat och åkte sedan hem till Farfar för att sitta i solen med han en stund.

Nu tänkte jag göra mig iordning något att äta! Lyxa till det lite med kyckling och god sallad, mums. Kvällens planer är fortfarande oklara, men jag är jäkligt sugen på att hitta på något! Får se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0