9 JANUARI

Okej nu är dagen här. 9 Januari. Som jag väntat. Men konstigt nog är jag väldigt lugn. Åkte hemifrån straxt innan nio, stannade o köpte halstabletter påvägen - mår inte sådär jätte bra som man kanske önskar - sedan stannade vi någonstans halvvägs för fikapaus. Endast ett par timmar efter skulle vi käka lunch, ingen var hungrig. Men det fick bli lunch ändå - i förebyggande syfte, haha. 
 
Nu har jag precis sagt hejdå till Mamma och Pappa, känns lite konstigt. Men är ändå rätt lugn. Känns bara så stört segt att behöva sitta o glo till 17.25 (om inte ännu senare då det verkar som om det är försenat). Cpsegt att man måste checka in TRE timmar innan avgång... ORKA. Men nu sitter jag här iallafall, efter att nästan inte ens kommit igenom säkerthetskontrollen.... Hade en sax (?) i handbagaget, haha vem har det? Jag tydligen. Men ska försöka hitta på nåt skoj här nu, kommer ju gå bra.. Hörs när jag är framme!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0