LEDIGA FREDAGAR ÄR DET BÄSTA

 
Jag hatar torsdagar. Det är vanligtsvis den värsta dagen i hela veckan. Men igår hade jag en toppen dag! På förmiddagen umgicks jag med min favorit för att sedan käka lunch med min lilla internationella "familj", amerikaner, en fransk, en rumän, några indier och så jag. Min första lektion började klockan 13 och då höll jag i min första ensamma presentation, var riktigt nervös men verkade som om både läraren och resten av klassen tyckte att jag gjorde ett bra jobb så det var skönt. Fick även två fribiljetter till en Asian Cultural Festival på lördag av min lärare, supersnällt! Hoppas verkligen jag kan gå. Men verkar som om alla med bil har planer, vilket gör det lite svårt för det är ungefär en timme bort.. Min andra lektion började 17:30 och den hade vi utomhus i kvällssolen, jätte härligt! Älskar såna dagar. 
 
Idag är det fredag, en ledig fredag. Pluggar som satan. Solen vill inte komma fram. Men vad gör det? Snart åker jag hem till min familj, i höst ska jag ha mina drömmars praktik och just nu är livet bara så bra. I eftermiddag ska jag shoppa med min franska vän och ikväll ska vi festa! Gäller att passa på nu innan alla sluttentor sätter igång. Tre veckor kvar.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0