RUGGIG MÅNDAG

Har återigen blivit helt varm i hjärtat när det visar sig finnas så fina människor i världen, i det här fallet i Örebro. I lördags skulle jag nämligen stå med en bössa och samla in pengar till världens barn. Hatade tanken på att göra detta, för jag vet att om människor vill ge pengar så gör dom det på andra sätt. Men jag skulle visst ställa upp iallafall, och vilken tur det var att jag gjorde det! De två timmarna bara flög förbi! Mycket tack vare min kära kompanjon men även för att folk är så fantastiska när det kommer till barn, vissa iallafall. Det var helt klart en värd upplevelse. 
 
Och det här med att jag skulle sitta bänkad framför tvn i fredagskväll gick väl sådär. Var ute på kåren och dansade loss istället och i lördags hamnade jag på ritz igen. Så bra gick det att ta det lugnt. Idag är det måndag igen och jag hade två föreläsningar på raken - den ena var grym! Älskade bästaste lärare. Den andra var dock såå värdelös, jätte tråkigt med tanke på det väldigt intressanta ämnet. Hade möte med studievägledaren efteråt och hon gör mig aldrig något klokare, bara oroligare haha. 
 
Lite käk, städning och ett tufft träningspass senare så sitter jag här och pluggar. Men tror jag ger upp. Vår bästaste lärare var bättre idag än vanligt då han flyttade fram vår jobbiga cp uppgift en vecka, så nu kan jag chilla med den lite tänker jag. Satsa på tentaplugg istället! Har även redan börjat planera helgen då jag äntligen ska få träffa Nico och Sanja igen. Ska bli så otroligt kul! På söndagen ska jag även träffa Emilia som flyttat till Linköping, kanon helg framför mig med andra ord. 
 
Bild från vårat glasskalas i lördags, som vi körde en favorit i repris på i söndags. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0