SEGA SÖNDAGAR

Hade en sån där skönt bra dag igår, kikade serier och julpysslade. Hängde på Marieberg och handlade ett par nya super flex till mig själv plus en massa julklappspyssel. Fixade även med lite julklappar så nu är det endast Mormor kvar att handla till. Dock fyller ju Mamma & Petra runt jul med så måste fixa deras födelsedagspresenter men det ska väl inte vara några problem. Lördagen avslutades med bio - Mockingjay med Tove, super mysigt! Tycker att det är den bästa filmen hittills faktiskt. 
 
Idag har jag packat, städat, julpysslat och pluggat. Pluggat är väl en överdrift, men försöker. Magen har inte varit på topp på hela helgen så just nu ser jag faktiskt fram emot tisdagen då gastroskopin ska göras. Får ju dessutom åka hem redan imorgonkväll och krama om mina föräldrar lite så varför ska man klaga. Eller jo jag klagar ändå, ska dammsuga hela huset och måste göra matlåda - orkar intee. 
 
26 dagar kvar tills jag åker från Örebro. 48 dagar kvar tills jag åker från Strålsnäs till Kansas. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0