LEDIG TORSDAG

Sovit svin dåligt i natt, inte mått så bra och bara varit allmänt bitter. Men morgonen började med tentaresultatet som visade godkänt! Humöret vände direkt och nu känner jag att detta kommer bli en bra dag! Är visst inte annat än ledig nu för tiden verkar det som, haha nevars var i skolan hela långa dagen igår och det sög. Så förtjänar en ledig dag idag! Det är grått och träligt väder ute, men ska snart bege mig mot stan för att fixa visumfoto och lite annat i sällskap med syrran. I eftermiddag sen ska jag ta en fika med Nathalie, trevligt! 
 
Imorgon har vi vår första samtalsmetodik för denna termin och efter det rör jag arslet mot Stockholm. Ska bli så underbart att få hålla om min fina vän igen! Imorgon kväll ska vi (ÄNTLIGEN) göra det hon fick i födelsedagspresent av mig, i februari.. Bättre sent än aldrig! Hon vet fortfarande inte vad det är så det ska bli roligt. Resten av helgen är inte riktigt planerad, utan vi ska bara umgås och ha det hur mysigt som helst. På måndag är det dags för min intervju på ambassaden för att förhoppningsvis få mitt visum! Nu börjar allt falla på plats och det känns såå skönt. 58 dagar kvar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0