VÄRLDENS BÄSTA BRUDAR

Igår var det en konstig dag, humöret svängde från noll till hundra på en sekund. Överlycklig att slippa plugga en stund när jag väl promenerade mot universitetet, kommer dit och de krossar lyckan direkt haha. Fanns inprincip inga platser kvar till att studera utomlands, och de jag väl kan söka lär jag väl inte få och om jag får någon av dom så har jag antagligen inte råd då jag inte lär få något stipendie. Blev verkligen jätte besviken och deppade ihop helt och hållet. Hann bara in i träningssalen innan jag ramlade och typ blev rövhalt. Men så fort musiken och träningen satte igång vände jag igen, det var så roligt! Skrattade och flåsade vartannat. 
 
När jag väl var påväg hem hade typ all snö smält bort, våren börjar sakta men säkert komma tillbaks. Väl hemma satte plugget igång igen, men det gick inte så bra och humöret sjönk igen. Kvällen avslutades med en rolig tripp till Rusta med Tove, sedan gofika innan det var dags för sista plugget för dagen. Världens bästa roomies har jag. 
 
Idag är jag tröttare än vad jag varit på länge, hade riktigt svårt att ta mig upp i morse. Men nu måste jag sätta igång om jag ska kunna åka hem i eftermiddag vilket jag verkligen hoppas på. Men då gäller det att vara effektiv, vilket inte varit min starka sida de senaste dagarna.
 
 

Kommentarer
Postat av: syster godis

Snygga bilder haha. Miss ya! Hoppas du får en grym helg i götet och pussa bebben från mig.

2014-03-21 @ 18:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0