UNDERBARA VÅRSOL

Jag och Amanda har inlett varje dag den här veckan med en trekvarts promenad. Tidiga mornar när vårsolen börjar komma fram. Det är så skönt! Att bara gå runt i skogen och njuta av det fina vädret innan man ska ta tag i dagen igen. Njuter till fullo! Efteråt blir det ofta en kopp kaffe på altanen i morgonsolen, gud vad lite sol kan göra mycket. Känner hur lyckan bubblar i hela kroppen! Men nu är den sköna morgonen över, jag är tillbaka uppe i mitt lilla rum och ska sätta igång med skolarbete. Ser fram emot ett riktigt flåsigt pass med Jessica vid lunch, en skön paus i pluggandet. Stressen inför att jag inte börjat tentaplugga än börjar sakta men säkert smyga fram, men imorgon gäller det. Snälla kropp - ta det lugnt, jag ska börja imorgon, jag lovar. 
 
Härlig bild från förra våren, efter en springtur hemma i Strålsnäs. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0