TRISTA TISDAG

Idag är jag ledig som sagt. Började dagen med en ta en promenad i skogen med Amanda, riktigt skönt! Satte sedan igång med pluggandet och var riktigt effektiv i typ en timme. Efter det har jag bara fått massa annat gjort - gick och handlade, tvättar och städar. Självdisciplinen är på topp.. Men har snart gjort klart ena inlämningsuppgiften, vilket innebär att jag endast har en kvar som måste vara klar senast imorgonkväll för på torsdag börjar fokus på tentan. Campus cross med syrran ikväll, enda roliga jag har att se fram emot idag! Annars då? Ska till skolan imorgon och på fredag, helgen kommer vara fylld med träning och plugg. Med andra ord har jag inget kul o berätta. Hare gött! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0