TIONDE MARS

Nu har det gått en vecka igen och jag har hunnit spendera helgen hemma! Tog igen tid med Amanda i torsdags, hade en mysig hemmakväll med familjen i fredags och firade Elise på lördagen. En ganska bra helg med andra ord! Vädret har ju varit fantastiskt också, vilken vårsol! Man skulle kunna tro att det är tionde april och inte mars. Igår när jag kom hem tog jag tag i pluggandet direkt, blev även en del städning och tvtittande innan läggdags. 
 
Idag börjar återigen en lång vecka. Idag ska jag vara på universitetet från nio till fyra, först föreläsning och sedan samtalsmetodik. Ikväll är det veckans roligaste träningspass som gäller! Imorgon är jag ledig vilket innebär en heldag av plugg, har två inlämningsuppgifter att göra klart och sen är det dags att dra igång med tentaplugget. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0