LEVER PÅ KAFFE DAGAR SOM DENNA

Det varit en fruktansvärt lång natt med lite sömn och när jag väl sovit har jag drömt sådana konstiga (och verkliga) drömmar. Inledde morgonen med en promenad (i snön?!!) och en god frukost med Amanda. Klockan nio satte tentapluggandet igång och kan säga att jag börjar bli skapligt trött påt nu.. Men bara en effektiv timme kvar innan det är dags att dra sig mot träningen. Dock lär jag behöva fortsätta plugga när jag kommer hem ikväll men det är väl smällar man får ta antar jag. 
 
En god fika med nya vänner i slutat av sommaren förra året. Dagen efter en av de roligaste nollningskvällarna. Hade uppskattat att sitta där i solen nu istället för att vara instängd på mitt rum, begravd i böcker och annat skoj. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0