TILLBAKA I ÖREBRO

Jag har haft det så himla bra under de veckor jag varit hemma! Gjort så mycket kul och bara njutit av mammas goda mat. Nyårsafton blev helt suverän - började med att jag o Amanda blev bjudna på trerätters av Sanja och hennes syster, mums va gott det var. Fortsatte sedan på några hemmafester i linköping innan vi efter tolvslaget åkte till Boxholm o firade början av det nya året där. Igår fortsatte firandet, men denna gång firade vi Elin som fyllde 20 år! Vi var ett gäng tjejer hemma hos Elin i Motala och blev återigen bjudna på jätte god mat. Spelade även spel, drack och skrattade tills magen krampade. Skrattandet fortsatte sedan på Hugos framför en skön trubadur som sjöng födelsedagssång för Elin. Jätte rolig kväll! 
 
Detta är bara lite av allt som hänt under dessa veckor och kan ju säga att det var ganska tungt att vinka hejdå till pappa och hoppa på tåget förut. Men tillslut hamnade jag i Örebro igen, och efter ytterligare en stund i huset där jag numera bor. Det första jag skulle göra när jag kom fram var att leta upp vart affären är häromkring, gick vilse några gånger men hittade tillslut. Så med lite mat i kylen kröp jag ner i sängen. Känner att jag inte orkar packa upp och greja alls idag, hoppas att jag är på humör för det imorgon för jag kan inte leva i ett sånt här kaos så länge hehe. Imorgon ska jag även träffa min grupp igen, nu var det ju ett tag sen sist, och kötta det sista på vårt fördjupningsarbete. Nu börjar allvaret igen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0