SNÖN HAR VISST KOMMIT FRAM

Då var det söndag igen och här hemma i Strålsnäs är det snöstorm, vädret är lite efter i år känner jag. Haft en bra helg iallafall! I fredags käkade jag först en god middag med Mamma och Pappa för att sedan åka till Linköping och gå ut med några gamla klasskompisar. Träffade en massa andra bekanta ansikten och hade en helt okej kväll! Igår kom Nico och Sanja hit, vi vrålfikade och hade trevligt. Jessica kom hit på kvällen & vi åt mat med Mamma och Pappa, planerade inför hennes flytt till Örebro och sedan somnade både jag & Mamma i soffan framför en film. 
 
Ikväll hade jag tänkt att åka hem. Är ledig imorgon men har lite att göra iallafall så kan vara skönt om jag är tillbaks redan ikväll. Ska nämligen till universitetet o skriva ut lite papper, köpa lite böcker & sen till stan en sväng för att lämna in nycklar och lite sånt. På kvällen är det träning som gäller och på tisdag sätter grupparbetet igång igen. Sista veckan på termin 1 - gud vad fort det har gått. Ska bli roligt att påbörja en ny kurs och byta grupper. Endast sex terminer tooo gooo! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0