INGET KAN FÖRSTÖRA DENNA FREDAG

Denna lediga fredag började med ett spinningpass klockan halv åtta, lagom segt men ett skönt sätt att starta dagen på. Gick en långpromis efter det och sedan blev det lite plugg gjort. Började sedan kolla på A beautiful mind tillsammans med mina roomies. Bästa sätt att spendera en snöig och ledig fredag på. 
 
Och bättre blev det! Runt halv tre blev jag moster till den finaste lillkillen jag sätt! Kan verkligen inte vänta tills jag får träffa min systerson. Känns så otroligt konstigt att min största storasyster blivit mamma och att mina föräldrar numera är mormor och morfar. Vilken känsla! 
 
Fortsätter denna fredag med middag tillsammans med Tove och Amanda, säkerligen ett flertal filmer och så har vi tänkt spela lite spel. Skön kväll! Kan nog inte koncentrera mig på så mycket annat ändå, då jag bara går och längtar efter familjen i Göteborg som snart kommer få en väldans massa besök. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0