HEMSKA EFTERMIDDAG

Vilka humörsvängningar jag haft idag! Alltifrån världens trötaste, världens gladaste och världens kissnödigaste till världens panikslagnaste, världens tjurigaste och världens ledsnaste tjej.
 
Dagen började med att det bara var jag o en till i gruppen som dök upp i tid. Resten kom runt tio istället för nio. Vi jobbade iallafall på väldigt bra och blev klara lagom till lunch. Så himla underbart att äntligen vara klara! Tog sedan med mig Sofia för att försöka hitta motionsspåret som ska ligga väldigt nära där jag bor - vi hittade det inte. Vi trodde att vi hade hittat rätt men hamnade istället i något stort träsk. Efter mycket om och men tog vi oss ut därifrån och gick en runda på den skogsväg vi kom ut på. När vi gått ett tag kom vi fram till mitten av spåret och jag bestämde mig för att ta den vägen hem medan Sofia gick den trygga, säkra vägen vi kände igen hem - det gjorde hon rätt i. Jag irrade runt i över två timmar innan jag hittade hem. Det mörknade, började regna, blev kallt och jag blev hungrig. Hemsk eftermiddag! Men som sagt, hittade tillslut hem iallafall och vi fick i mig lite käk. 
 
Mina fötter är fortfarande stelfrusna så ska krypa ner i sängen en stund och se ett avsnitt grey's innan jag sätter igång med allt som ska göras. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0