EN LYCKAD MÅNDAG

Vilken dag! Började med en hyffsat intressant föreläsning som handlade om samverkan. Fick sedan reda på att fördjupningsarbetet vi haft under hela julen blev godkänt, lättnaden som uppstod! Gud vad underbart. Fortsatte med första grupparbetet i den nya gruppen, blev klara rätt fort vilket kändes skönt! Väl hemma började vi laga mat för att ha en liten "familjemiddag". Blev klyftpotatis, hemmagjorda hamburgare och en massa god sallad. Till efterrätt gjorde David toscapäron med glass, mums vad gott! Satte mig direkt och började plugga efteråt, och vi har så mycket bra böcker just nu. Kom på mig själv med att ha läst två kapitel mer än vad jag behövde, men blev helt fast! Uppgiften är inte den roligaste, men böckerna är så intressanta att det funkar rätt bra ändå. Imorgon är jag ledig så det enda som står på schemat är plugg, tvätt och träning med Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0