ÄNNU EN LEDIG DAG

Igår blev det en ganska kort dag i skolan. Var på willys & handlade mat innan jag åkte hem, snackade skit med Amanda innan det var dags att röra sig tillbaka till universitetet för träning. Idag har jag varit ledig igen vilket varit lika bra då jag inte känner mig så pigg, tror jag håller på att bli sjuk.. Ont i halsen, huvudvärk och hostig. Men nu har jag bokat hemresa imorgon (jag som inte hade tänkt åka hem på hela januari typ?!) så hoppas jag blir bättre. Just ja, fick reda på att jag klarade hemtentan idag med! Lyckorus och total lättnad. 
 
En dålig mobilbild på mina fina naglar Jessica gjorde förra veckan, de var dock mer åt det gröna hållet än åt de blå. Tjusiga va? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0