2013 - ÅRSRESUMÉ DEL I

Inledde år 2013 med 19årsfirande för Elin. Rolig kväll som slutade ganska tidigt. Nico kom tillbaka efter en månad i chile, och gud vad jag saknade honom! Jag och Jessica åkte till Göteborg för att fira Petras 25årsdag, en oförglömligkväll som slutade med att puckojohanssons dansade på borden. Jag provade mina första balklänningar och föll ganska snabbt för min favorit. Februari fortsatte med tjugoårsfest och även firande av Sanjas 19årsdag. Mars inleddes med en fest i kisa som inte glöms bort i första taget. En massa mys med nicolas och praktiken på US var även i full gång. När den var avslutad hade jag o sanja en galen kväll på torsdagsklubben. Långfredagen spenderades i Boxholm med ett härligt gäng kastruller haha. Första veckan i April åkte vi på studentkryssning, jag hade halsfluss o var väl inte jätte rolig. Lyckades ha rätt kul ändå! Straxt efter det fick ja hem min fina studentmössa och längtan efter studentdagen var enorm. Det var även i april som jag började jobba som personlig assistent i Linköping. Victoria och jag gjorde klart vårt projektarbete som gav MVG! Skönt efter allt slit. Firade även Idas 18årsdagen! Efter det kom valborg med fina fyrverkerier. 
 
 
Med maj började sommaren smyga sig fram och när tiden fanns blev det några stekiga dagar på baksidan. Jag och Idis hade lite myskvällar på hennes balkong och Birgittaskolans första studentskiva ägde rum. Jag tittade på bland annat bästa vän när hon gick balen. Jobbade en hel del inne i Linköping och föreberedde en massa inför studentveckan. Första juni innebar utgång med klassen och sedan flöt det på med alltifrån dansuppvisning med syrran, möhippa och studenfirande av mina vänner till min egna bal och mitt egna studentfirande. Balen var en av de roligaste dagarna någonsin! Själva dansandet är roligt nu i efterhand men under tiden var det en plåga haha, men resten av dagen och kvällen var helt fantastisk. Helgen innan studentveckan åkte jag och min klass med våra mentorer på klassresa. Sedan kom studentveckan och allt som hör där till.
 
Veckan efter studenten började jag sommarjobba. Fick en mjukstart och tog med mig Andreas till sommarstugan några dagar för att ta igen allt festande. Sedan kom midsommar och jag hade en av de bättre kvällarna på hela sommaren. Mot slutet av juni var vi några tjejer som hälsade på memme o elin o vadstena, blev även myskväll hos emilia och sist men inte minst: BRÅVALLA! Var endast där över lördagen men det var den absolut bästa lördagen i mitt liv. I Juli hängde jag mycket med Elise, en hel del i lången men även på måndagsklubben. Hade en trevlig kväll med ellen och några gamla klasskompisar också. Var på bröllop där min syster var brudtärna och serverade senare på bröllopsfesten. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0