TISDAGFÖRMIDDAG

Hej på er! Har haft fullt upp sen sist, var bland annat hemma och firade bästa Sanjas tjugoårsdag förra lördagen och i Göteborg för att träffa lillprinsen på söndagen! Toppen helg! Veckan rullade sedan på som vanligt och i fredags partajade jag med min roomie och hennes vänner. Annars har det varit en lugn helg och jag har bara laddat inför denna vecka som känns stört lång. Igår var jag i skolan mellan 9-17, träffade Jessica och körde spinning. Idag skulle jag gått på föreläsning vid ett men det blev inställd så det blir grupparbete istället. Träning med syrran efter det och ja, så ser det ut hela veckan. Enda som skiljer sig är att det kanske blir utgång imorgon och på fredag blir det hemfärd! Ska fira pappsen som fyllde år förra veckan och träffa Amanda som jag längtar ihjäl mig efter. Mycket mer finns inte att berätta, förutom att jag hoppas på att träffa lillprinsen i helgen igen. Så underbart fin och vad han luktar gott!! Lycklig moster. KRAMIS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0