REGNET HAR NU ÖVERGÅTT TILL SNÖ

Igår var jag ledig och ibland är det så fruktansvärt tråkigt. Det ösregnade hela dagen vilket innebar att jag stannade inne så länge som jag bara kunde. Tvättade, städade lite, målade om en väg tillsammans med Tove och var bara världens rastlösaste. Framåt kvällen var det iallafall dags för träning så fick ge mig ut i regnet, riktigt jobbigt pass så somnade gött när jag väl kom hem. 
 
Idag tog jag sovmorgon och har precis ätit en stor och god frukost. Nu har regnet övergått till snö, alltså vad är det här?! Förra veckan som var såå solig och skön.. Börjar iallafall inte förns klockan ett idag och har den sista statistiklektionen, tror jag. Första faddermötet inför hösten efter det och sedan ska jag & syrran till stan. Imorgon ska jag följa med Tove och kika på kaninungar, ujujuj de lär vara svåra att motstå kan jag tänka mig.. På eftermiddagen sen åker jag hem! Gött Gött Gött. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0