LUGNA EFTERLÄNGTADE HELG

Veckan har innehållit långa dagar med plugg, träning, statistiklektioner, möte hos syven och mycket annat. Statistik delen som vi håller på med nu hade jag tänkt mig som värdelös och skit-tråkig, men måste säga att jag hade helt fel - det är verkligen jätte roligt! Så veckan har gått ganska fort. Mötet hos syven var mer givande än vad jag hade väntat mig, vilket också var ett plus. 
 
Igår åkte jag till stan efter skolan med syrran, Julia och Jessica. Blev lunch på Java innan jag & Julia skulle köpa biljetter tills ikväll. Blev sedan en lugn hemmakväll med glass och The Hobbit, hur skönt som helst. Idag tog jag sovmorgon och snart ska jag ge mig ut på en springtur i det fina vädret. I eftermiddag ska jag till stan med Julia, köpte ju som sagt biljetter igår - till Univiersitetskörens jubilium som Anna är med i. Förhoppningsvis blir det grekiskt efteråt också. Lugn helg med andra ord, och imorgon fortsätter plugget & tråningen som vanligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0