Påskafton

Som ni kanske ser på bilderna i det tidigare inlägget hade jag en bra kväll igår! Först god mat med familjen för att sedan dra med mig bästis till Gösta. Skrattanfall, dansande på stolar och allsång till " Nu är det jul igen" var några saker som kvällen hade att bjuda på. Framåt midnatt åkte vi till Skidstugan för att sedan avsluta kvällen på Dalgårdsgatan. Blev alldeles för sent som lett till en segis dag idag, men kul var det! 
 
Idag har jag mest ätit påskgodis och dansat med mina systrar. Nu tänkte jag ta en lång dusch för att bli mänsklig igen. Tänker stanna hemma ikväll och bara ta det lugnt med familjen. Måste ladda inför balträning och en massa plugg imorgon och den kommande veckan som är fullproppad! Men först - en dusch. Glad påsk! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0