One day baby.

Nu har ytterligare en helg börjat lida mot sitt slut. I fredags blev det ett tufft gympass på förmiddagen för att sedan jobba 13-21. Åkte hem och sov direkt när jag slutade för att orka gå upp och börja sju på lördagen. På kvällen blev det utgång och jag hade jätte kul! Denna dag har dock varit väldigt segii. Har bara tagit det lugnt och varit på balträning. 
 
Nu är söndagsmysfaktorn hög på sparres vill jag lova! Jag har krupit ner under min teddyfilt, tänt en massa ljus och satt på en disneyklassiker. Pricken över i är att jag har en stor godiskål i knät! Mums. Perfekt avslut på veckan och bra laddning inför nästa. Imorgon - skol, stan, praktik, träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0