27/01/2013

Promenerade, käkade pizza och kollade på film med Linus & hans fina hund igår kväll. Pratade och skrattade tills jag kissade på mig, typ. Blev dock rätt sent för att jag skulle köra hem min kära syster på natten. Så idag har jag varit seg och mest legat i sängen och läst. Har fått lite plugg gjort och ska fortsätta lite till på den fronten innan jag ger mig ut på en promenix.
 
Sen är det bara att ladda inför den kommande veckan som kommer bestå av ganska mycket födelsedagsfirande. Ska först och främst fira Andreas som fyller 19, men ska även följa med Amanda på 20årsfest. Annars lär det se ut precis som vanligt; skola, träning och plugg. 
 
Skulle ge rätt mycket för lite sommar just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0