HEMMA PÅ SPARRES

Sista veckan i Örebro för i år bestod av plugg från åtta på morgonen till nio på kvällen varje dag. Fredagen den tjugonde åkte jag äntligen hem. Umgåtts med mina bästa vänner, firat jul, firat födelsedagar och bara haft det jätte bra. Idag laddar vi upp här hemma med kalkonmiddag och firande av Petra som fyller 26 på onsdag. Imorgon åker vi till Örebro över dagen och flyttar mig från min fina lägenhet på kungsgatan till ett hus i Brickeberg. Sedan är det nyårsafton som gäller och förhoppningsvis kommer det nya året att firas in med mina absoluta favoriter! Får se hur det blir. Om vi inte hörs tidigare önskar jag er ett riktigt gott nytt år! Kramis 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0