08/10/2012

Idag har det varit en lång dag. Kom sådär två-tre timmar innan.min första lektion började, hade en del att plugga på så kändes lika bra. Men sjukt segt! Dagen rullsde sedan på med historia, PA, naturkunskap och sedan gymmet efter skolan. Fick god mat när jag kom hem och gck en promenad med Memme efter det.
 
Nu har jag precis krupit ner i sängen och det ska bli såå skönt att äntligen få sova. Kommer bli en lång dag imorgon med, med skola och träning. Ska även försöka hinna förbi stan och införskaffa mig ett par nya löparskor, väldigt behövligt med tanke på att mina håller på att falla isär.. Helgens planer är redan klara och jag längtar! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0