27 DECEMBER

Över en vecka sedan jag kom hem. Började med att jobba fem dagar i sträck, lördag-onsdag, vilket var jätte roligt och mysigt. Har sedan spenderat min tid med familjen för att fira jul och mammas födelsedag. Fick så mycket fint i julklapp och så mycket goood mat båda dagarna. På juldagen hängde jag även med syrran & hennes kompisar till Tranås för att ha en aaas rolig kväll. Var mindra kul igår då jag låg i soffan mer eller mindre hela dagen. Sa även hejdå till min fina systerson med familj, som tur är kommer de redan nästan helg igen. 
 
Det här med att jag skulle gjort klart mitt pm innan jag åkte hem hade varit underbart. För här sitter jag nu, en lördagseftermiddag och försöker skriva en analys.. På måndag ska jag vara klar iallafall! Bara att kötta det sista. Sen har jag bara seminarie om pmet kvar innan jag åker. Vilket faktiskt bara är 11 dagar kvar. 11 dagar tills flyget går från Arlanda mot New York. Bokade hotell där häromdagen, för att ha någonstans att spendera natten innan jag fortsätter vidare mot Charlotte och tillslut Kansas. Borde börja packa, men vet inte i vilken ände jag ska börja. Nu ska jag fortsätta plugga så jag förhoppningsvis kan åka och hälsa på Nico imorgon. Hoppas ni haft en fin julhelg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0