27/02/2013

Hej på er! Idag är det onsdag och nästan en vecka har gått sen sist. Först och främst måste jag säga att jag hade en super bra helg! Inledde den med myskväll med mina strålsnästjejer. Vi kollade på disneyfilmer, käkade en massa frukt och pratade om allt mellan himmel och jord. Blev ganska sent så när jag skulle upp & jobba dagen efter var jag ganska seg. Som tur var rullade det på ganska fort och somnade som en stock när jag kom hem. Fortsatte sedan att kolla på Gossip Girl, och träffade även Elise en stund. I söndags blev det en tur till Linköping för att ha balträning, och det var allt lite svårare den här gången. Men måste säga att det är jävligt kul! 
 
I måndags var det första dagen på praktiken på sjukhuset. Nervös som satan började jag kvart i åtta. Som tur var är personalen jätte trevlig och jobbet superintressant! Igår hade jag min andra dag och måste säga att hittills trivs jag. Idag är jag ledig och likaså imorgon, ska nämligen jobba helgen. Nästa vecka sen börjar mitt IV-val så måste till skolan två dagar i veckan, blääk. Men men.
 
Idag har jag haft en lugn och skön förmiddag! Ätit en god frukost, myst med Pumis och gjort lite ändringar i mitt schema. I eftermiddag ska jag ta tag i plugget och även ge mig ut på årets första ute-joggingtur! Ska bli riktigt skönt. Fast att de fortfarande är ett par minus börjar vårkänslorna komma fram! Solen skiner och fåglarna kvittrar, me like. Hoppas ni också får en fin dag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0