VÄRLDENS BÄSTA HELG

Vilken helg! Kände mig inte alls pigg i fredags och ville inget hellre än att sova bort hela helgen. Istället blev fredagkvällen något som sent kommer glömmas, var här hemma innan det blev utgång på satin. Köpte med en kycklingrulle hem som jag fick till frukost i lördagsmorse, mums! Sen var det bara att göra sig iordning på nytt då det vankades finsittning och avslutning på världens bästa introduktion. Startade med en fördrink med finaste Madicken innan det blev trerätters, spex och sedan nattklubb på ritz. Nu är det över, men vilka fantastiska veckor det har varit. 
 
Igår var jag sliten. Tröttare än aldrig förr. Käkade donken med Syrran, annars låg jag mest i soffan & åt cheeseballs hela dagen. Idag är det måndag och alldeles snart oktober. Ska snart iväg till skolan för föreläsning, sedan är det matlagning, träning och plugg som står på schemat! Vilket typ kommer likna varje dag den här veckan. Förutom imorgon förstås då jag ska jobba på världens barn galan! Så himla roligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0