MÅNDAGEFTERMIDDAG

Förra helgen hade jag det hur bra som helst! Spenderade den med familjen och några saknade vänner, men framförallt blev det en massa mys med lillprinsen! Att man kan älska någon så liten så otroligt mycket, kan inte vänta tills nästa gång jag får träffa honom. Annars då, förra veckan rullade på precis som vanligt med mycket plugg och träning med syrran. Gött att vara igång såhär pass ordentligt igen! I fredags var jag ledig så startade dagen med ett spinningpass innan det blev städning, plugg och matlagning här hemma innan Ellen kom och hälsade på. Blev en lyckad utgång med ett gött gäng på kvällen och en tripp till Burgerking innan Ellen åkte tillbaka till Linköping på lördagen. 
 
Igår bestod hela dagen av plugg, träning och filmtittande med mina roomies. Och nu har jag börjat ytterligare en stört lång vecka. Imorgon blir det grupparbete hela dagen, på onsdag är det studiebesök på socialtjänsten som gäller och på torsdag har vi seminarium. På lördag ska jag hem till Boxholm och fira flisan som snart fyller tjugo år! Har som tur är kommit ganska långt med alla inlämningsuppgifter som ska in denna vecka så förhoppningsvis blir det hemfärd redan på torsdag! Känns gött. Allt känns rätt gött just nu faktiskt! Drunknar i plugg, men det är såå intressant just nu så det funkar ändå. Jag ska umgås med ett saknat gäng brudar på lördag och vårvädret börjar komma tillbaka till Örebro så dagen till ära har jag haft skinnjacka och converse på mig, allt blir så mycket bättre då! Men nu är det dags att svida om till träningskläder och möta upp syrran för ett spinningpass, ha det så bra så får vi se när vi hörs igen! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0