SPONTAN ROADTRIP

Hej på er!

Amanda kom till Örebro runt tio & vi gick raka vägen till affärerna. Spenderade alldeles för mycket pengar - men är mycket nöjd över mina köp! Hittade dock inte det jag behövde; skor och byxor.. Runt tre tiden fick vi nån snilleblixt att jag skulle följa med henne hem till Boxholm igen, så vid fyra tiden var vi påväg hem. Hälsa en snabbis på mamma, pappa & Jessica. Spenderade sedan kvällen hos ida där det var kräftskiva. Trevligt! Kom hem skapligt & sov skönt här hemma på sparres. 

Nu har jag precis ätit frukost och ska snart göra mig iordning. Åker igen vid tolv. Måste nämligen hinna göra klart min inlämningsuppgift idag! Vi hörs senare sen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0