ONSDAGMORGON

Nu var det ett tag sen igen! Kan ju börja med att tala om att min cykel fixade dom på fem minuter, underbart! Ämnespuben var hur rolig som helst och likaså piratfesten på onsdagen. Var skönt med en ledig torsdag och en lugn dag/kväll på fredagen. Då var det örebrodagen som gällde med 7kamp, hejjarklackstävling och kåren på kvällen. Jag var hemma ganska tidigt för att gå upp tidigt på lördagmorgon och åka hem! Hann bara hem så kom halsflussen smygande. Mådde dock ganska bra på lördagen så hann träffa familjen, Nico och sedan tjejerna på kvällen. På söndagen var det dags för kalas för mig och jag mådde verkligen inte bra, likaså måndagen. Spenderade halva födelsedagen på vårdcentralen - kul! Sov andra halvan. Och väntade med att åka tillbaks till Örebro till tisdagkvällen. 
 
Efter ett dygn med penicillin kändes det redan bättre! När jag kom innanför dörren här på kungsgatan igår bjöds jag på tårta av mina kära roomies och efter det bjöds det på mat, filmmys och tårta med juristbrudarna i huset bredvid. Hade en jätte trevlig kväll! Men nu är det tillbaks till verkligheten och skola om en timme. Ska träffa min grupp och jobba med arbetet, söka artiklar o lite sånt där tråkigt för att sedan ha en föreläsning om barn. Ikväll är det toga-sittning som gäller, men jag tror jag stannar hemma. Kommer aldrig orka hela kvällen, måste ju dessutom vara nykter hehe. 
 
Såhär mysigt har jag och min saknade prins haft det när jag varit hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0