NOLLNINGEN ÄR ÖVER = LUGN FREDAG

Idag har jag varit på en as bra föreläsning angående funktionshinder! Kan känna att han inte riktigt höll sig till ämnet, men det gav väldigt mycket ändå. Slutade tolv & tog med min Andrea till ö&b det första jag gjorde och köpte mig en kaffebryggare! En blå och fin. Fick även med en hel del nödvändigheter innan det blev en sväng till ica för att hämta ut ett paket ifrån nagelvaruhuset. Kollat på Bettan & gjort klart en tredjedel av min inlämningsuppgift sedan dess. 1 fråga av 3, hooppas på att göra klart nummer 2 innan kvällen är slut också. Annars blir det en lugn hemmakväll, skönt! Imorgonbitti kommer Amanda hit och vi ska bara mysa runt på stan hela långa dagen, lovely. Ha en fin fredag allesammans! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0