VARDAGSLYX

Dagen rullade på ganska bra igår ändå! Fick mycket gjort i skolan och var helt slut efter det tuffa träningspasset. Min kondis är verkligen inte vad den har varit.. Men men, väl hemma lagade jag mat och städade lite. Idag lägger jag tentaplugget åt sidan för att först gå och äta hotellfrukost med mina kära roomies! Antagligen vår sista måltid tillsammans då Anna flyttar på fredag.. Hemska tanke. Efter det kommer Ida och Fredrik hit! Vad vi ska hitta på är ännu oklart, men trevligt blir det i vilket fall. Ikväll är det träning, seminarieplugg och en dejt med min kommande roomie som gäller. 
 
En bild från frukostbuffén förra veckan. Skämmer bort mig själv lite väl mycket tror jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0