EN DAG PÅ GRÄNNABERGET FÖR LÄNGESEN

Idag hade vi äntligen seminariet om Gilje & Grimens hemska bok. Det gick faktiskt bättre än väntat. Nu ska boken bara plöjas igenom minst en gång till innan tentan. Likaså bok nummer två som jag börjat på nu ikväll - samhällsvetenskapliga metoder. Låter ungefär lika kul va? Haha orkar inte. Men om fyra veckor slipper jag dom. 
 
Körde mitt första ordentliga konditionspass på läänge idag, och det gick förvånadsvärt bra! Riktigt nöjd. Roligt pass var det med så det blir nog en ny måndagsvana. Imorgon börjar dagen som den alltid gör nu för tiden - powerwalk med Anna & en stor frukost. Sedan har jag planerat att plugga fram till halv tolv då det är dags för kafferep med Andrea. Föreläsning mellan 13.15-16.00 och sedan träning. Nu börjar vardagsrutinerna komma igång känner jag. Hoppas dagarna rullar på i snabbt tempo nu för på fredag kommer Jessica!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0