VILKET LYCKORUS

Älskade fredag! Du är så välkommen! Dock har det kännts som jag haft helg i två dagar redan. I onsdags fick vi reda på tentan och jag har aldrig befunnit mig i ett sådan chocktillstånd -  Jag klarade det! Vilken lättnad och vilket lyckorus!! Sanja kom hit på kvällen för att göra dagen ännu bättre, vi käkade god mat & hade det jätte trevligt innan vi drog vidare till Ritz, Ken Ring och Hoffmaestro. Det var så sjuuukt mycket folk, man kunde knappt röra sig så därav var vi hemma innan stängning. Men hann se lite av båda och dom var grymma! Förstås. 
 
Igår kom bästegruppen hit och vi gjorde lite grupparbete innan det blev käk på Burger King. Sedan traskade jag och Sanja lite på stan för att handla de första julklapparna. Gick sedan till Hemmakväll och hyrde tre filmer vi aldrig sätt, köpte även chips och världens största godispåse. Alla tre filmerna var värdelösa, därmed anledning till att man alltid hyr filmer man redan sätt - man vet ju att dom är bra! Somnade med en fullproppad mage iallafall. 
 
Idag är det fredag och jag ska va i skolan vid halv två ungefär. Har bara ett seminarie idag så det är skönt! Nu är väl tanken att jag ska väcka Sanja, efter att jag pluggat en liten stund, och sedan ska vi dra oss mot ÖB. Efteråt fortsätter julklappshandlingen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0