SÖNDAGKVÄLL

I torsdags var det en fruktansvärt lång dag i skolan. Väldigt nyttig och intressant, men jobbig och som sagt lång. Mötte upp Therése efter att jag slutat och vi gick & käkade ihop på stan och tog ett glas vin. Och helgen som skulle bli så himla lugn och skön - HAHA inte blev det så inte. Tio i ett på fredagen bestämde jag mig för att åka hem, tjugo över två satt jag på tåget mot Mjölby. När jag väl var i Mjölby satte jag mig på Östgötapendeln för att åka till Linköping och hälsa på Sanja! Vi har inte träffats sen i Juli så det var hur kul som helst. Började med att käka på Steve's, vilket också var längesen och stört gott! Gick sedan hem till Sanja igen, fixade iordning oss lite för att sedan gå till Legends och dricka drinkar. Slutade med att vi dansade loss på Platå och bara hade hur roligt som helst, ända in på småtimmarna. 
 
Lördagmorgon bestod av Andra Avenyn tittande och mys med lussekatts & pepparkaksdegs fika. Mamma och Pappa hämtade mig vid tretiden och vi åkte raka vägen till McDonalds, hehe. Hade sedan kvalitetstid med dom hela kvällen & kollade på Så mycket bättre och The town. Somnade gött hemma på sparres och laddade inför en heldag med plugg. Heldag blev det inte riktigt då jag & Pappa åkte till Farfar vid halv tre och sedan till Mjölby för att käka middag innan jag tog tåget tillbaks till Örebro. 
 
Har varit hemma sedan klockan sex ungefär. Lagat mat, städat och grejat. Nu tittar jag på Andra Avenyn (jätte dumt att jag började kolla om den serien för nu är jag helt fast..) och ska fortsätta plugga lite. Imorgon blir det en heldag i skolan och träning på kvällen. Ska även då fortsätta pluggandet så allt är klart innan onsdag då Sanja kommer hit! Ken Ring och Hoffmaestro på Ritz är det som gäller då och jag längtar. Hoppas ni haft en fin helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0