NERVÖSTJEJ.SE

Jag gjorde verkligen helt rätt i att åka hem i fredags! Käkade julmat och hade det trevligt med familjen för att sedan plugga hela långa lördagen. Fick mycket gjort och belönade mig själv med utgång på kvällen. Parkhallen var det som gällde och jag & grabbarna åkte limousin dit, haha herregud vilken kväll säger jag bara. Hade så fruktansvärt roligt! Var dock väldigt seg på söndagen och hann inte alls med så mycket pluggande som jag egentligen hade behövt. Umgicks istället med Memme, Elin och Alexandra. Vi fikade, käkade Mc Donalds och tog igen tiden vi missat.
 
I måndags var jag duktig och pluggade i princip hela dagen, gjorde endast avbrott för att träffa Amanda en stund och senare Philip. Under tisdagen hade dock min självdisciplin lämnat mig - jag gjorde allt annat förutom att plugga. Började med att jag bjöd hit Alexandra och Elise på raggmunk, senare gick vi hem till Alex och drack kaffe. Följde sedan med Elise hem en sväng. När jag väl var hemma och skulle sätta igång ringde Sanja och pratade bort en timme. Tog sedan bilen & hälsade på Amanda en sväng. Så ja ni hör ju, jag fick inte mycket gjort av det jag skulle göra den dagen. Läste på lite innan jag somnade iallafall.
 
Idag gick jag upp tidigt för att sitta & nötta riktigt ordenligt. Imorgon gäller det, den allra första tentan. Jag är så nervös! Kval, kvant, positivism, hermeneutik, paradigm, variabler, rationalism, kriterier hit och dit... Allt bara rör ihop sig. Men men, ska kötta ordentligt tills mamma och pappa kommer hem vid halv fem! Då ska vi käka goodii mat innan jag tar mitt pick och pack & åker tillbaks till Örebro igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0